poniedziałek, 2 września 2013

LiteraTura, Wrocław 2013

Wiem, wiem, dawno mnie tu nie było.  Oj bardzo dawno nawet. Ruszyło mnie dopiero w momencie, gdy weszłam wreszcie na maila i zobaczyłam informacje o LiteraTurze, która wydała mi się  bardzo fajnym przedsięwzięciem. Niestety za późno się zorientowałam i nie zdążyłam zorganizować sobie dojazdu, a bardzo tego żałuję. Lenistwo jednak się nie opłaca,  serio.

Byliście,  widzieliście? Jakie wrażenia? Dotarła do Was informacja o LiteraTurze? Jestem bardzo ciekawa tej akcji, mam nadzieję, że w następnym roku również zostanie zorganizowane coś takiego i wreszcie będę mogła się przyłączyć!  ;)

Przepraszam że nie dodaję zdjęć, ale skonfiskowali mi mój komputer i niestety muszę dodawać posta przez telefon komórkowy, co jest dosyć niewygodne :/

Pozdrawiam wszystkich, mam nadzieję że podzielicie się swoimi wrażeniami z LiteraTury :)

2 komentarze:

  1. Ja niestety nie uczestniczyłem w tym wydarzeniu, ale też wcześniej nie za bardzo wiedziałem czego się spodziewać, jak będą wyglądać poszczególne wydarzenia. Powinni wcześniej podać więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz, dodaje on również poczucie dowartościowania :)