czwartek, 15 listopada 2012

Liebster Blog :)


Przyznam się Wam, że bardzo lubię tego rodzaju akcje. 11 pytań, 11 odpowiedzi, 11 typowanych osób do odpowiedzenia na Twoje pytania. Łatwe i przyjemne, a dodatkowo możemy dowiedzieć się czegoś o samym blogerze :) Ja zostałam zaproszona do zabawy przez Suzę, Dizzy oraz Laylę, za co im dziękuję :)


Oto pytania od Suzy:
1. Do jakiej książki chciałabyś jeszcze kiedyś wrócić?
Jest ich naprawdę wiele :D Na pewno powrócę jeszcze do Percyego Jacksona i każdej innej książki Ricka Riordana, do cudownego Harrego Pottera, Wichrowych Wzgórz oraz do Charliego. Te książki mi jako pierwsze przyszły na myśl, ale na pewno będzie ich jeszcze więcej ;)
2. Jaką płytę (muzyka) chciałabyś mieć?
 Płytę od Rise Against! :)
3. Czekasz na premierę jakiegoś filmu? Jakiego?
The Perks of Being a Wallfower, czyli filmu na podstawie książki Charlie. Niestety mało prawdopodobne jest, żeby miała premierę w polskich kinach.. ale nadzieja umiera ostatnia :D
4. Jaką książkę chętnie obejrzałabyś jako film?
Jak powyżej :) Charliego! Chętnie zobaczyłabym też Miasto Kości nawet jeśli Jace'a nie zara Alex Pettyfer, co jest według mnie karygodne!

5. Twój ulubiony deser?
Tiramisu! 
6. Twój ulubiony cytat?
"We accept the love we think we deserve" Stephen Chbosky

7. Do jakiej książki nigdy już nie powrócisz?
Na pewno do wielu książek o tematyce paranormal romance. Jakoś znudziły mi się wampiry ;) 
8. Obcasy czy trampki?
Zdecydowanie trampki, chociaż jak na mój wzrost powinnam raczej wybrać obcasy :D

9. Od czego zaczęła się twoja przygoda z książkami (lub pierwsza książka, która zapadła ci w pamięć)?
"Rywalki Nierozłączki" Thomas Brezina 
10. Włosy - rozpuszczone czy związane?
Rozpuszczone :)
11. Gdybyś mogła wybrać sobie jedną super moc, jaka by to była?
Chciałabym latać.
 A to moja ulubiona piosenka na chwilę obecną. 
Hero of War- Rise Against.

Pytania od Dizzy:

 1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Nie co, a kto ;) Jasne, że ukochana Tris!

2. Jaka była najdziwniejsza reakcja społeczeństwa na to, że czytasz książki?
Chyba jak na razie nikt się temu nie dziwił, za to zawsze wszystkim pożyczałam najpiękniejsze perełki ;)

3. Czy jest jakaś książka, która jest dla Ciebie szczególnie ważna?
Charlie. Wiem, ostatnio strasznie ją zachwalam, ale przeczytałam już 4 razy i po prostu ją uwielbiam.

4. Co sądzisz o epidemii "paranormal romance"? 
Kiedyś bardzo lubiłam i zachwalam, teraz stało się to dosyć nudne. Oczywiście są wyjątki, które nadal czytam i uwielbiam, ale na chwilę obecną szukam innego gatunku, który by mnie podobnie wciągnął :)

5. W jaki sposób umilasz sobie czytanie?
Czekoladą i herbatką ;)

6. Masz swoje motto życiowe bądź ulubiony cytat?
"We accept the love we think we deserve" Stephen Chbosky (oczywiście Charlie)

7. Czy jesteś od czegoś uzależniona/y?
Czekolady i kofeiny.. wstyd w takim wieku być uzależnionym od kofeiny ;)

8. Preferujesz czytanie w domu czy na łonie natury?
Trudno powiedzieć, ale decydowanie częściej czytam w domu, łatwiej jest mi się skupić :)

9. Czy chciałabyś/łbyś wydać w przyszłości książkę? Jesli tak to o jakiej tematyce?
Tak, tak, tak! Co do tematyki ciągle mi się zmienia, mam coraz nowsze pomysły, więc to nie taka prosta sprawa. Pożyjemy, zobaczymy :D

10. Posiadasz jakiegoś futrzanego bądź jakiegokolwiek innego milusińskiego w domu? 
Haha właśnie dzisiaj dostałam szynszylka! Oczywiście muszę się nim pochwalić i wstawiam zdjęcie :D

11. Co sądzisz o wymianach książkowych?
Sądzę, że to fajna sprawa, aczkolwiek jeszcze nigdy w ten sposób książek nie wymieniałam ;)

  Oto mój kochany Percy Jackson 
(tak, nazwałam szynszylka imieniem najwspanialszego herosa wszech czasów!)

A oto pytania od Layli:
 1. Czy pamiętasz tytuł książki, od której zaczęła się prawdziwa przygoda z czytaniem? Jeśli tak - pochwal się :)
Hm.. moja przygoda książkowa zaczęła się od Rywalek Nierozłączek, a całą serię do dzisiaj mam na półce ;)

2. Wolisz pachnącą wiosnę, upalne lato, złotą jesień czy mroźną zimę?
Pachnącą wiosnę! Zdecydowanie :D 
3. Gdybyś był/-a bohaterem/bohaterką jakiejś książki, jaki tytuł by ona nosiła?
Nie mam pojęcia, pomysłów na książki mam wiele, ale z wymyślaniem tytułów zawsze mam kłopoty.

4. Musisz ratować świat przed atakiem obcych, mając do dyspozycji jeden z czterech żywiołów: wodę, ogień, ziemię lub powietrze. Który wybierasz?
Wodę! Kiedyś pewnie odpowiedziałabym powietrze, ale po całej serii Percyego Jacksona jakoś zmieniłam zdanie ;D

5. Rzecz z dzieciństwa, którą masz do tej pory?
Brak talentu do malowania pewnie bym odpowiedziała, ale mam powiedzieć co mam, a nie czego mi brak.. no więc takim czymś jest chyba śpiewanie, zawsze to uwielbiałam, jakkolwiek mi to wychodzi ;)

6. Gdybyś mógł/mogła urodzić się w innym wieku/epoce/erze/latach, to jaki dzień, miesiąc i rok wybrałbyś/-abyś na datę Twoich urodzin? Dlaczego?
 Co do tego, że byłby to 16.06 nie mam wątpliwości, zawsze lubiłam moją datę urodzenia.. za to rok.. no cóż, każdy kto mnie za, wie że ogromną miłością darzę czasy wiktoriańskie, te piękne suknie i maniery. dlatego wybrałabym właśnie tamten okres, czyli XIX wiek :)

7. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc?
Czerwiec. Mam wtedy urodziny, kończy się szkoła i zaczynają wakacje, jest ciepło i przyjemnie :)

8. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom? 
Byłby duży, zapewne wyglądałby jak wyciągnięty z czasów wiktoriańskich(królowa Wiktoria miała naprawdę dobry gust) i miałabym duży ogród. I ogrodnika, jak ja nienawidzę kosić trawy! Też tak macie? ;)
9. Jaki tytuł nosi piosenka, która ma dla Ciebie duże znaczenie ze względu na wspomnienia lub osoby?
Rise Against- Hero of War (piosenka już wcześniej zamieszczona w poście) :)

10. Jakie jest Twoje hobby?
Śpiewanie, pisanie, czytanie, ŚPIEWANIE! :)


 
 Muszą to puścić w kinach, po prostu muszą!



A teraz moje pytania:
1. Gdzie chciałbyś spędzić wakacje
2. Twój ulubiony zapach?
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka/zespół? Jakiego typu muzyki słuchasz?
4. Papierowa książka, czy czytniki ebooków? Dlaczego?
5. Skąd wiesz, jaka książka jest warta Twojego zainteresowania? Oceniasz po okładce, napisach na ostatniej stronie, po przeczytanych fragmentach, czy może dowiadujesz się czegoś o danej książce z recenzji?
6. Fast foody, czy zdrowe odżywianie?
7. Co towarzyszy Ci zazwyczaj, przy czytaniu książek? Wolisz ciszę i spokój, czy może muzykę?
8. Jakbyś stała przed wyborem: uratować świat, czy ukochaną osobę, co byś wybrała?
9. Na premierę jakiej ksiażki najbardziej wyczekujesz?
10. Jaka książka ujęła Cię najmocniej? Wybierz jedną, do której zawsze będziesz wracać i która bardzo Cię poruszyła.
11. Lubisz czekoladę? :)
 

Oto moje pytania, niektóre bardziej kreatywne, inne mniej :D Nie będę nominowała osób, a raczej niech każdy z was czuje się nominowany :) Zapraszam do zabawy wszystkich chętnych!

Zapewne nie chciało sie Wam czytać tego wszystkiego, nie dziwię się :) Mam nadzieję, że przynajmniej kilka osób zainteresowałam, a jeśli nie, tak czy inaczej bardzo miło było mi odpowiadać na te pytania :)
            
 

5 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnienia i nominowania do zabawy przez tyle osób :)
    sama też odpowiadałam trzykrotnie ;] dlatego też nie będę brała po raz kolejny w tym udziału ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam tiramisu, też wybrałabym latanie, jeśli chodzi o żywioł - też wodę, na kilka innych pytań odpowiedziałabym podobnie, a urodziny mam dwa dni przed tobą ;)
    mamy ze sobą coś wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hero of War! Uwielbiam Cię za tą piosenkę :D W dodatku XIX wiek <3 Mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja z utęsknieniem wypatruję filmu The perks of being a wallfolower :D
    Ale cudny ten Twój szynszyl, zupełnie jak Percy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania i świetne odpowiedzi ^^ A Twój szynszyl jest boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz, dodaje on również poczucie dowartościowania :)