piątek, 8 lipca 2011

Wakacyjny stosik nr.1

Chyba przyszła już pora na mój pierwszy wakacyjny stosik. Jest on dosyć skromny, ale biorąc pod uwagę to, że na obozie będe miała mało czasu na czytanie, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać chociaż te trzy ksążki.

Od dołu:
1. Harry Potter i Insygnia śmierci- J.K. Rowling- powturka przed premierą :)
2. Jutro 2, W pułapce nocy- John marsden- Coś dla odmiany
3. Pałac Północy- Carlos Ruiz Zafon- mam już wielką ochotę na tą książkę.


 Nie wiem jak będzie z dostępem do internetu na obozie, ale gdy tylko będę mogła zamieszcze kolejne posty z recenzjami na bloga :) Do usłyszenia :*

5 komentarzy:

  1. Fajny stos. Ja pottera jednak nie powtarzam, bo już się go naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Harry'ego choć powinnam już teoretycznie z niego wyrosnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również go uwielbiam i co najważniejsze nigdy mi się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podkradłabym Ci "Jutro 2". Również zaliczam się do osób uwielbiających Harry'ego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik:). Uwielbiam Harrego Pottera. W tym roku szkolnym planuję nawet powtórkę wszystkich siedmiu tomów. Serii Jutro jeszcze nie czytałam, chociaż bardzo bym chciała, Pałac Północy czeka już u mnie na półce:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz, dodaje on również poczucie dowartościowania :)