piątek, 4 listopada 2011

Stosik 3. :)

Dziś nie mam kolejnych recenzji, jednak z dumą przedstawiam wam mój stosik. Nazbierało się pare książek, które dostałam w ostatnim czasie. Niektóre z nich zdążyłam już przeczytać i zamieścić recenzje, a niektórych jeszcze nawet nie tknęłam. Pozwólcie więc, że się pochwalę :)



Od góry:
1. "Artemis Fowl" Eoin Colfer- zakupiona dawno dawno temu..
2. "Dobrani" Ally Condie- uzyskana dzięki wymianie z Tris
3. "Bezduszna" Gail Carriger- pożyczona i długo oczekiwana
4. "Ja, Anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk- egzemplarz recenzencki (W.A.B.)
moja recenzja tutaj
5. "Drżenie" Maggie Stiefvater- egzemplarz recenzencki (Wydawnictwo Wilga)
6. "Córka Kata" Oliver Potzsch- egzemplarz recenzencki (Wydawnictwo Esprit)
7. "Ukryte" Kimberlu Derting- uzyskana dzięki wymianie z Tris
8. "LO-teria" Małgorzata Karolina Piekarska- z własnej biblioteczki
9. "Błękit Szafiru" Kerstin Gier- najbardziej oczekiwana książka, oczywiście zakupiona ;)
10. "Klub Podróżników w Wyobraźni" Pierdomenico Baccalario- egzemplarz recenzencki (Wydawnictwo Olesiejuk)
11. "Nekromanta" Michael Scott- zakup własny, moja recenzja tutaj



No i największa chluba mojego stosiku, czyli wyjęci z biblioteczki mojej babci, Trzej Muszkieterowie. Stare wydanie, które czytali jeszcze moi dziadkowie.. lubię takie książki, dodają klimatu i jakoś tak inaczej pachną!



Na koniec dodam jeszczę, że niestety ten miesiąc będzie dla mnie bardzo trudny. Czeka mnie mnóstwo nauki i nie żartuję. Zapisałam się na sześć olimpiad i do każdej z nich chcę się dobrze przygotować(no może poza niemcem, bo w pierwszym etapie i tak przejdę, nawet gdy pójdę na żywioł). Tak więc już czekają na mnie podręczniki z biologii, historii, chemii, polskiego i angielskiego. Trzymajcie za mnie kciuki :D Mam nadzieję, że zdołam się dobrze przygotować i będę zadowolona z wyników :)
Recenzje więc nie będą pojawiały się tak często, jednak postaram się zaglądać na Wasze blogi. Chwilowo jednak nie mam możliwości dodawać komentarzy, gdyż mój piękny (nowy!) laptopik się zepsuł i muszę kożystać ze stacjonarnego, na którym mam tylko IE, który nie pozwala na komenty. Oczywiście tylko do czasu, gdy mój piękny wróci z naprawy znowy będę aktywna na Waszych blogach :) :)

12 komentarzy:

  1. Wow! Cudny stosik! Aż mi się oczy świecą ^^ Dlatego też życzę Ci miłego czytania po mimo, iż czeka cię masa nauki! Będę z tobą i już trzymam kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik, ja bym Ci większość bezwstydnie podkradła...
    "Trzech muszkieterów" też (gdzieś w sierpniu) zabrałam z biblioteki babci:)Jednak jak na razie czekają na lepsze czasy, bo nie mam chwili by po nich sięgnąć.
    Akcja Sztukatera moim zdaniem trafiona, powinni częściej organizować takie zbiórki. Sama już szukam rzeczy, które mogłyby wywołać uśmiech na twarzy dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik :D Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O akcji słyszałam, już przeglądam półki. A jeśli chodzi o stos - polecam Córkę kata, zazdroszczę Błękitu szafiru, choć jeszcze nie czytałam pierwszej części (bo to chyba Czerwień rubinu, prawda? :)) i życzę przyjemnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik. :)) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropnie zazdroszczę... No wszystkiego... Kurcze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No chętnie bym Ci wzięła kilka z tych książek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kciuki oczywiście trzymam, ale wcześniej podebrałabym tych Muszkieterów. Wydanie wydaje się śliczne i pachnące starociami - tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drżenie jest bardzo fajne:) Z chęcią przeczytałabym "Dobranych" i "Błękit szafiru":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie to wygląda, muszę przyznać xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik :D jakoś teraz mam też ochote na przeczytanie muszkieterów :D I ucz się , ucz, tylko nie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję stosika!! Piękny i dorodny:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz, dodaje on również poczucie dowartościowania :)